+
تخفیف در قالیشویی

خشکشویی مبلمان در منزل

خشکشویی مبلمان

خشکشویی مبلمان

شرح خدمات:

امروزه مبلمان یکی از اعضای لاینفک خانه های ایرانی به شمار می آید و حفظ پاکیزگی و دوام آن چالش همیشگی کاربران بوده است ،

چرا که در صورت شست و شوی پارچه رویه مبل قسمت های بدنه و اسکلت نیز در معرض رطوبت قرارگرفته و طول عمر این قسمت ها و دوام پوشش رنگ آنها کاهش می یابد.

خشکشویی مبلمان

همچنین فوم پرکننده مبلمان نیز در اثر جذب رطوبت کاهش حجم داده و پس از چند مرتبه شست و شو حالت اولیه خود را از دست می دهد و مبل اصطلاحاً افت می کند .

ضمناً به دلیل عدم تنفس کافی و دیر خشک شدن مواد پرکننده (ابر یا فوم) تا چند روز پس از شست و شو با انتشار بوی نامطبوع موجب آزار کاربران خواهند بود .

همچنین شست و شوی دستی مبلمان معمولاً باعث عدم یکنواختی سطح آن می شود.

چرا که فشار دست در تمام سطح یکسان نبوده و تمام سطوح یکنواخت تمیز نمی شود و یا جهت خواب پارچه رویه مبل نامنظم می شود .

از این روست که توصیه متخصصان همواره شست و شوی مبلمان با دستگاه تخصصی شور و وکیوم مبلمان است .

استفاده از دستگاه وکیوم با توان موتور مکنده بیش از ۱۵۰۰ وات باعث پاکیزگی یکنواخت و حفظ خواب پارچه شده و ضمن حفظ سلامت بدنه چوبی و دوام متریال پرکننده ، مبلمان پس از تنها ۲ تا ۳ ساعت قابل استفاده خواهد بود .

قالیشویی صمیم بنابر درخواست مکرر مشترکین ، از سال ۱۳۹۰ اقدام به تشکیل و تجهیز تیم های مجرب خشکشویی مبلمان نمود .

این تیم ها با بهره گیری از مواد شوینده آلمانی و دستگاه های شوینده و خشک کن ساخت آلمان اقدام به ارائه خدمات استاندارد ، کامل و تخصصی جهت شست و شوی انواع مبلمان نموده که همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

خشکشویی مبلمان ها به عنوان یک روش مدرن برای حفظ کیفیت صورت مبلمان ها و تمیز کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در خشکشویی مبلمان، مبلمان ها با استفاده از دستگاه های خشکشویی معمولی، آب خود را از داخل خود بیرون می برند و با گرمایی خود خشک می شوند.

با استفاده از خشکشویی مبلمان، گوشه ها و جاهای نا دسترس برای تمیز کردن با دست را هم می توان تمیز کرد. علاوه بر این، استفاده از خشکشویی مبلمان به منظور جلوگیری از ایجاد خوردگی، خاکستری و بافت شکسته در بعضی از قسمت های مبلمان ها نیز موثر است.

برای استفاده از خشکشویی مبلمان، کافی است به دستگاه خشکشویی معمولی متصل شود و مبلمان مورد نظر را داخل آن قرار دهید. بعد از چند دقیقه، مبلمان خشک و تمیز خواهد شد.

جهت سفارش شستشو با شماره ۰۲۱۲۲۱۱۱۵۵۰  تماس بگیرید.

سایر خدمات

      خشکشویی تشک

چت در واتس اپ